نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo

ساخت وبلاگ

کارت های پی وی سی RFID

امروزه امکانات نوین کارت های هوشمند شامل طراحی آنتن‌های انحصاری و حساسیت پیشرفته را برای افزایش سرعت خواندن ارایه می‌دهد. این برنامه دارای قابلیت‌های خواندن یا نوشتن است و شما می‌توانید از آن در سراسر جهان با هر نوع EPC استفاده کنید.

کارت های پی وی سی RFID می‌توانند از دور خوانده شوند، حتی از طریق کیف‌های دستی، جیب و کوله‌پشتی، شما می‌توانید از آن برای کاهش تراکم در شناسایی، کنترل دسترسی و فرایندهای معامله استفاده کنید. علاوه بر این، افزایش امنیت شخصی و امنیت تسهیلات در ثبت داده‌های بازدید کننده و به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس در رسانه‌های اجتماعی  پیگیری شده است.

ویژگی‌های منحصر به فرد کارت های RFID   شامل موارد زیر است:

  • ID منحصر به فرد ۴۸ بیتی که در برابر کپی برداری کارت را محافظت می‌کند.
  • پیکربندی حافظه طوری می باشد که حریم خصوصی و اطلاعات حساس را محفاظت می کند.
  • با کاهش موقت محدوده خواندن کاربران این کارت به کم‌تر از یک فوت از ردیابی غیر مجاز محافظت می‌کند.

عملکرد استثنایی کارت‌های RFID

کارت‌های RFID شامل آنتن‌هایی است که سیگنال RFID  را دریافت و انتقال می‌دهند. طراحی آنتن‌های طلا کوبی، که برای کاربردهای کارت  UHF بهینه‌سازی شده‌است، نسبت به دیگر کارت‌های RFID، محدوده خواندن و قابلیت اطمینان بیشتری را به این کارت می‌دهد. به علاوه، آنتن به شکل افقی یا عمودی بدون آسیب رساندن به طلاکوبی یا تسمه می باشد. یک سیستم یکپارچه از کارت RFID اطلاعات را به اشتراک می‌گذارد و اطلاعات را پردازش می‌کند. در ضمن چاپ این کارتها با کنترل دقیق رنگ توسط چاپگر با قابلیت رمزگذاری دقیق و کارآمد انجام می شود.

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:51

 اینترنت اشیا

در این مقاله به بررسی اینترنت اشیا در کارت پرینترها خواهیم پرداخت. امروزه یکی از تکنولوژی هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد اینترنت اشیا می باشد که باعث شده زندگی بسیار آسان تر از قبل برای انسان ها شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده IoT مخفف اختصاری  Inteet Of Things اینترنت اشیاء است. اصطلاح IoT اولین بار در سال 1999 در سخنرانی کوین آشتون، مهندس انگلیسی استفاده شد. اینترنت اشیاء یا IOT  مفهومی  جدید در دنیای فناوری اطلاعات است. این فناوری به طور اصولی می تواند با متصل کردن اشیاء و لوازم به یکدیگر و ایجاد یک ارتباط معنادار و هوشمند میان آنها، روند زندگی روزمره مردم را به طرز موثری تغییر دهد. بدین ترتیب هم در هزینه و هم انرژی صرفه جویی خواهد شد.

اینترنت اشیاء در خانه، محل کار و سطح شهر کاربرد دارد.  در واقع تعامل داده­ها با یکدیگر و رد و بد شدن آنها میان دستگاه­های اینترنتی باعث ترجمه­ ی صحیح و عملکرد مثبت سیستم­ ها می شود. با گسترش روزافزون اینترنت، شاهد حضور گسترده آن در تمامی حوزه­ های زندگی افراد هستیم. اکنون شاهد شکل نوین استفاده از اینترنت هستیم که با عنوان »اینترنت اشیا « شناخته می ­شود. در »اینترنت اشیا « قابلیت اتصال اشیا از طریق اینترنت مهیا می ­شود.

شرکت HID جهانی، همه چیز را به هم وصل  و شناسایی کرده و بررسی و پی‌گیری آن‌ها، به طور فزاینده‌ای در این عصر اینترنت اشیا   (IoT)را آسان کرده است. مردم تمام روز از وسایلی استفاده می‌کنند، اما این وسایل یا دستگاه‌ها به طور فزاینده‌ای با دستگاه های  دیگر به طور مستقیم و بدون هیچ گونه دخالت انسانی ارتباط دارند. یکی از فناوری های استفاده شده با اینترنت اشیا RFID می باشد. از محصولات ابتکاری HID می توان به RFID و بلوتوث اشاره کرد.  برای اطمینان از این که دستگاه ها و افراد و برنامه‌های کاربردی به یکدیگر متصل و ارتباط برقرار می‌کنند در کارت پرینترها و کارت های پی وی سی می توان استفاده کرد. برچسب‌ RFID اشیا کوچکی هستند که شامل یک تراشه و یک آنتن برای شناسایی بی‌سیم اشیایی هستند که به آن‌ها متصل هستند.  RFID برخلاف تکنولوژی بارکد، نیاز به برچسب برای خواننده و پشتیبانی از قابلیت خواندن / نوشتن ندارند. این برچسب ها منفعل هستند، به این معنی که سالها بدون تعمیر و نگهداری و بدون شارژ باتری کار می کنند.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:47

کارت پرینتر فارگو

در این مقاله تاریخچه کارت پرینتر فارگو و  معرفی شرکت HID  و زمان تاسیس آن خواهیم پرداخت. به بررسی محصولات و تکنولوژی به کار رفته این شرکت را که شامل کارت پرینترهای فارگو است خواهیم کرد. امیدواریم با آشنایی شما با این شرکت بتوانیم در انتخاب بهترین کارت پرینتر یاریتان کنیم.

شرکت جهانی HID  یکی از تولیدکنندگان محصولات امنیتی آمریکایی است. این شرکت یک برند مستقل از assa Abloy، در سوئد و یک مجتمع تولیدی است. این شرکت در ابتدا برای توسعه فن‌آوری‌های شناسایی فرکانس رادیویی تشکیل شد، HID Global  در سال ۱۹۹۱ به عنوان دستگاه‌های شناسایی HID ، با دفاتری در کالیفرنیا و اسکاتلند شکل گرفت. تکنولوژی اصلی ۱۲۵ کیلوهرتز  و ۴۰۰  کیلوهرتز  قبلا توسط شرکت  IDI  پیش قدم شده بود. این تکنولوژی عمدتا برای شناسایی حیوانات و کنترل دسترسی و ردیابی و چند کاربرد دیگر استفاده می شد. امروزه شرکت HID  حقوق انحصاری را برای کنترل دستیابی و بازارهای صنعتی به دست می آورد. این کار منجر به شکل‌گیری دستگاه‌های شناسایی شد. در سال ۱۹۹۴، دفتر اسکاتلند بسته شد و تجارت اروپا به یک توزیع‌کننده مستقل در بریتانیا واگذار شد. در اکتبر سال ۱۹۹۵ مدیریت HID ، با کمک بانک سیتی، ارتباطاتش را ترکیب کرد. آنها گروه‌های محصولات خود را با سازمان سیستم‌های بی‌سیم  AML و دستگاه‌های شناسایی HID ترکیب کردند تا شرکت فن‌آوری‌های پالومار را تشکیل دهند. در این زمان بود که تصمیم گرفته شد تا بر روی RFID  برای کنترل دسترسی فیزیکی تمرکز شود.

این شرکت محصولات کنترل دسترسی فیزیکی، محصولات کنترل دسترسی منطقی و محصولات صدور ایمن را به فروش می‌رساند. این محصولات  شامل کارت‌ خوان ها، کارت خوان هوشمند (OMNIKEY)، دسترسی شبکه‌ای، چاپگر کارت و انکدر   (FARGO) و نرم‌افزار می‌باشند. بخش تجاری دیگر این محصولات مجازی سازی، پرداخت بدون پول ، RFID  برای صنعت و تدارکات و خدمات حرفه‌ای را در بر می گیرد.

امروزه شرکت HID یکی از شرکت های مطرح در سطح دنیا در زمینه RFID  می باشد. این شرکت  فعالیت گسترده ای در زمینه کارت خوان های RFID  ، کارت های RFID و پرینتر کارت PVC  در سطح جهان دارد. که برند به کار رفته در کارت پرینتر های  این شرکت “فارگو” می باشد که تکنولوژی های جدیدی در آنها به کار گرفته شده است. بنابراین این شرکت با عرضه چاپگر های فارگو خود از طریق شبکه گستره نمایندگی فارگو و نمایندگی HID در سراسر دنیا کارت پرینتر های خود را به یک برند جهانی تبدیل کرده است.

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:44

کارت PVC چیست؟  یک کارت پلاستیکی است. از یک نسخه گرافیکی با نام (polyvinyl chloride (PVC که برای دوام، انعطاف پذیری و شکل پذیری شناخته می شود ساخته شده است. کارت های پی وی سی به طور کلی بهترین راه حل برای تولید کارت شناسایی هستند.

 

PVC با ابعاد استاندارد CR-80  و ضخامت های مختلف 760 میکرون، 500 میکرون، 300 میکرون می باشد و هیچگونه چیپ یا حافظه ای بر روی خود ندارند و صرفا جهت چاپ از آنها استفاده می شود.

این کارت ها به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی های مختلف می باشند و دو طرف آن لمینیت دارد و به راحتی توسط پرینتر چاپ کارت PVC قابل چاپ هستند. همچنین کارت PVC قابلیت چاپ افست به روش افست خشک UV را دارا می باشند.

 

انواع کارت های پی وی سی

انواع کارت های پی وی سی به شرح ذیل می باشد:

  • کارت ساده
  • کارت pvc هوشمند

 

کارت PVC ساده:

کارت PVC ساده که در رنگهای مختلفی از جمله کارت پی وی سی طلایی، کارت پی وی سی نقره ایی، کارت پی وی سی سبز، کارت پی وی سی قرمز و … در بازار موجود می باشد که این نوع کارت ها برای چاپ انواع کارت پی وی سی شفاف، کارت شناسایی، کارت هدیه، کارت ویزیت و… کاربرد دارد.

 

کارت PVC هوشمند:

کارت PVC  هوشمند خود شامل تماسی (contact)  و غیر تماسی (contact less) است که هریک انواع مختلفی دارند همانطور که در تصویر زیر نظاره می فرمایید.

 

کارت هوشمند نوع تماسی (contact)

  • مگنت
  • اسمارت : شامل جاوا، اتمل، 4428 می باشد
  • کارت هوشمند تماسی Hico:  این کارت که مخفف high coercivity   می باشد به معنی پایداری و مقاومت بالا در مغناطیسی است این کارت به دلیل دارا بودن پایداری مغناطیسی بالا، مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. کارت های بانکی جزوه این کارت ها می باشد .
  • کارت هوشمند تماسی Loco : این کارت که مخفف Low corecivity می باشد تفاوت این کارت با بالایی در نوار پشت کارت می باشدکه رنگ نوار مغناطیس  قهوه ای رنگ می باشد.

هر دوی  این کارت ها HICO و LOCO با دستگاه RFID  خوانده می شود.

 

کارت هوشمند غیر تماسی (contactless)

که از انواع کارت R/O، کارت R/W، کارت مایفر 1K، کارت مایفر4K، کارت مایفر UHF و دزفایر تشکیل شده است.

  • کارت R/O

کارت RO یکی از انواع کارت هوشمند است کارت RO نیز دارای یک چیپ K۱۲۵ با استاندارد بوده و با دستگاه RFID سازگار می باشد.

 

  • کارت مایفر K1:

از جنس پی وی سی و خانواده RFID می باشد به اندازه یک کیلو بایت اطلاعات در حافظه خود جا می دهد . ازنوع غیر تماسی است که از 10 سانتیمتر اطلاعات را دریافت و می خواند. کاربرد این کارت در کارت دانشجویی، کارت عضویت، کارت پرسنلی و… می باشد .

 

چاپ کارت pvc

اول از همه انواع چاپ کارت پی وی سی را توضیح می دهیم دو نوع چاپ داریم

  • چاپ افست (Offset)
  • چاپ دیجیتال (Digital)

 

چاپ پی وی سی  افست:

چاپ افست یک روش رایج برای چاپ کارت پی وی سی برای تیراژ بالای هزار عدد با طرح ثابت می باشد که از 4 رنگ CMYK استفاده می شود.چاپ افست کارت پی وی سی به دو صورت لمینیت و چاپ مات صورت می گیرد.

 

چاپ پی وی سی دیجیتال:

خود چاپ دیجیتال به دو نوع چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم تقسیم می شود برای تفاوت بین این 2 به آدرس تفاوت چاپ مستقیم با چاپ غیر مستقیم مراجعه نمایید. چاپ دیجیتال بصورت مرحله ایی و فوری انجام  می شود. برای چاپ کارت پرسنلی از این روش استفاده می شود تنها روی کارت های پی وی سی با ضخامت 760میکرون چاپ می شود. این روش مناسب برای تیراژ پایین و طرح متغیر می باشد.

 

تفاوت چاپ افست با چاپ دیجیتال

تفاوت چاپ افست با چاپ دیجیتال در این می باشد که افست برای چاپ با تیراژ بالا یعنی 1000 عدد می باشد ولی چاپ دیجیتال تیراژ کمتر از 500 تا می باشد. از نظر زمانی چاپ دیجیتال خیلی زود و فوری آماده تحویل نسبت به چاپ افست زمان بیشتری بین 15 تا 20 روز کاری می باشد.

ازنظر کیفیت بخواهیم مقایسه کنیم کیفیت افست  نسبت به دیجیتال بالاتر است. ازنظر ماندگاری افست بیشتر است و ثبت سفارش در افست از 10عدد شروع می شود ولی دیجیتال ثبت سفارش اعدادی است. در چاپ افست با رنگهای CMYK و چاپ دیجیتال با رنگهای RGB چاپ صورت می گیرد.

چاپ تلفیقی:

که این روش ترکیبی از چاپ افست کارت های pvc و چاپ دیجیتال می باشد.

 

ضخامت انواع کارت پی وی سی در چاپ افست :

چاپ آفست کارت پی وی سی 300 میکرون: بین کارت های پی وی سی کمترین ضخامت را دارد و این نوع کارت بسیار نازک و دارای انعطاف و ضد آب می باشد. که تقریبا به ضخامت کارت های بازی 0.5میلیمتر جنس کارت پی وی سی می باشد رنگ آن ثابت است یعنی با گذر زمان تغییر نمی کند فاقد لایه پوششی براق روی کارت می باشد در موقع چاپ رنگ جوهر به خورد کارت پی وی سی نمی رود.

چاپ افست کارت پی وی سی 500 میکرون: در چاپ کارتهای 500 میکرون به دلیل متریال و نوع چاپ از لایه پوششی رو کارت استفاده نمی شود از این رو بیشتریت ضعف را کارتهای پی وی سی در برخورد با حلال های صنعتی مانند (بنزین، تینر و…) دارا می باشند. این نوع کارت انتخاب خوبی برای استفاده کارت ویزیت می باشد.

چاپ افست با ضخامت 760 میکرون:  این نوع کارت نسبت به کارت های بالا بیشترین ضخامت را دارد این نوع چاپ لایه پوششی رو کارت را دارا می باشد با ضخامت 30mil غالباً با استاندارد CR8030 و یا CR80.030 نیز شناسایی می شوند. مانند کارت بانکی

چاپ افست کارت پی وی سی  ۱۰۰۰ میکرون: ضخامت این نوع کارت 1mil می باشد که دارای لایه پوششی یا به اصطلاح لمینیت می باشد.

با توجه به توضیحات که بالا ارائه شد ازنظر کیفیت و هزینه افست بهتر و به صرفه تر و ازنظر سرعت چاپ دیجیتال سریعتر می باشد.

 

کاربرد کارت pvc

برخی از کاربردهای کارت : PVC کارت ویزیت PVC ، کارت شناسایی PVC ، کارت کنترل تردد ، کارت گارانتی ، کارت عضویت ، کارت دانشجویی ، کارت دانش آموزی و…

 

امنیت کارت PVC

یک کارت شناسایی پی وی سی می تواند داری فناوری امنیتی شناسایی بسته به انتخاب شما باشد. که شامل راه حل هایی مانند امنیت بصری مانند چاپ تصویر فرد و امنیت دیجیتال مانند نوارهای مغناطیسی و ویژگی های جدیدتر و پیشرفته تر مانند چیپ های هوشمند RFID در مدل های مختلف است.

 

مزایای کارت PVC

از مزایای استفاده از کارت های PVC در چاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- دوام و ماندگاری آنها بسیار بالا و با کاغذ و مقوا قابل مقایسه نیست.

۲- کیفیت چاپ بی نظیر به دلیل استفاده از دستگاه های بروز در صنعت چاپ کشور در این زمینه

۳- قابلیت بازیافت به میزان ۱۰۰%

۴- قابلیت ضد آب و رطوبت مناسب لیبل و بسته بندی کالاهایی که در معرض رطوبت قرار دارند.

۵- قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده

و …

 

 انواع کارت پی وی سی

کارت های PVC انواع بسیار گوناگونی دارد  که به عنوان نمونه می توان به کارت ساده، کارت RFID، کارت مغناطیسی، کارت تماسی و کارت ترکیبی که در رنگ ها و کیفت ها گوناگونی عرضه می گردند اشاره کرد.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:21

در این مقاله ما قصد داریم  بهترین کارت پرینتر فارگو برای چاپ کارت با حفظ اطلاعات امنیتی در سازمان هایی مثل دانشگاه ها و موسسات اموزشی معرفی کنیم و ویژگی آن را بیان نماییم. برای حفظ اطلاعات دانشگاه ها چاپ کارت دانشجویی را در داخل دانشگاه انجام می دهند. بنابراین دانشگاه ها باید کارت پرینتری را انتخاب کنند که با استفاده از آن بتوانند بهترین کارت را چاپ کنند.

از میان انواع کارت پرینترها از جمله ویژگی مهم کارت پرینتر فارگو این است که بر امنیت اطلاعات کاربران تمرکز زیادی دارد. کارت شناسایی، کارت پرسنلی، کارت دانش‌آموزی و دانشجویی از جمله کارت‌هایی هستند که برای چاپ آن‌ها از چاپگر فارگو استفاده می‌شود. همچنین این کارت پرینترها از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه بوده و دارای ابعاد کوچک و طراحی جمع و جور دارند. در نتیجه چاپ کارتهای دانشجویی در داخل دانشگاه با حفظ اطلاعات امنیتی بسیار به صرفه تر از سفارش چاپ این کارت ها در خارج از دانشگاه است.

در ادامه شما را با انواع مدل پرینتر فارگو آشنا خواهیم ساخت و  پرینتر فارگو C50 را که یکی از بهترین مدل های پرینتر فارگو می باشد معرفی خواهیم کرد.

 

انواع چاپگر کارت pvc فارگو

چاپ کارت پرینترهای فارگو به دو روش مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود.

کارت پرینترهای روش مستقیم

کارت پرینتر فارگو سری DTC دارای تکنولوژی چاپ مستقیم (ریبون)میباشد. طراحی جمع و جور این دستگاه چاپ کارت پی وی سی موجب حداکثر انعطاف پذیری در کار می‌گردد.

پرینتر فارگو C30

پرینتر فارگو C50

پرینتر فارگو DTC1250e

پرینتر فارگو DTC4500

پرینتر فارگوDTC400

پرینتر فارگوDTC550

 

کارت پرینترهای روش غیر مستقیم

پرینتر فارگو HDP 600

پرینتر فارگو HDP5600

ماژول فیلیپر فارگو 5000

ماژول لمینیتور فارگو 5000

 

کارت پرینتر فارگو C50

کارت پرینتر فارگو مدل C50 چاپگری ساده، قابل اطمینان و مقرون به صرفه برای چاپ انواع کارت‌های پی وی سی (PVC) می باشد.

مزایای کلیدی کارت پرینتر فارگو C50 :

سادگی دستگاه چاپ کارت C50: برای استفاده آسان در محیطهای مختلف کاری، طراحی و ساخته شده است.

کارکرد این دستگاه چاپ کارت ساده بوده و نوع کارتریج، تعمیر و نگهداری آن را آسان نموده است.

همچنین این دستگاه چاپ کارت پی وی سی بصورت (Plug-and-play)، شامل SwiftID بوده است.

 

کارت پرینتر فارگو

پرینتر کارت فارگو از طریق مرورگر وب و بدون هیچ درایور اضافی، شما را در چاپ کارتهای شناسایی در پنج دقیقه و یا کمتر یاری می‌رساند. ابعاد کوچک این دستگاه چاپ کارت PVC به شما اجازه استفاده بر روی کوچکترین میزها را می‌دهد. نوع کارتریج و جایگذاری ساده کارتها، این دستگاه را برای سازمان‌هایی که نیازمند یک راه حل امن برای چاپ انواع کارت شناسایی، پرسنلی و یا عضویت و البته بدون نیاز به اتاق‌های متعدد برای تجهیزات هستند متمایز ساخته است. هر یک از چاپگرهای نسل هفتم فارگو در حال حاضر به صورت یکپارچه با دیگر محصولات و ماژول های HID در حال کار کردن است. قابل اطمینان این دستگاه چاپ کارت پی وی سی شامل دو سال گارانتی جهانی و یکسال گارانتی شرکت هیدیکا در ایران می‌باشد.

 

ویژگی‌های کلیدی پرینتر فارگو C50:

طراحی جمع و جور این دستگاه چاپ کارت پی وی سی موجب حداکثر انعطاف پذیری در کار می‌گردد.

جایگزینی آسان کارتریج و مواد مصرفی

کلیدهای تغییر وضعیت به صورت LED رنگی

اتصال USB 2.0

سازگار با کارتهای Rewritable

قابلیت نگهداری 50 عدد کارت در مخزن نگهدارنده ورودی و 30 عدد کارت در مخزن خروجی دستگاه چاپ کارت

دارای کیت نظافت پرینتر

رزولوشن : 300dpi

سرعت چاپ : 24 ثانیه برای هر کارت / 150 عدد کارت در هر ساعت با ریبون رنگی (YMCKO)

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:18

ریبونهای رنگی فارگو شامل:

ریبون رنگی YMC

ریبون رنگی YMCK

ریبون رنگی YMCFK
ریبونهای فارگو از نظر تعداد چاپ نیز با هم متفاوت هستند:
ریبونهای رنگی500  YMCK: رو چاپ
ریبون رنگی YMC 750رو چاپ
ریبون رنگی500 YMCFK: رو چاپ

 

YMC به چه معناست؟

ریبون فارگو YMC: ریبونی تمام رنگی است  متشکل از پنل های زرد (Y)، قرمز (M) و فیروزه‌ای و یا آبی (C) که برای چاپ تصاویر استفاده می شود.

ریبون رنگی YMC فارگو سری  (HDP) مزیت ریبون رنگی فارگو 84050:

ریبون رنگی YMC فارگو سری (HDP)  به دلیل نداشتن پنل مشکی از نظر تعداد چاپ و قیمت مناسب و کاربرد زیادی دارند.

طول عمر مفید ریبون:

ریبون رنگی فارگو (YMC)  در شرایط مناسب نگهداری شوند عمر مفیدی تا یک سال خواهند داشت.

FARGO 84050 شامل Cleaning Roller

تعداد چاپ:

با این ریبون قادر خواهید بود تا 750 عدد کارت را بصورت یکرو چاپ کنید.

YMCK به چه معناست؟

ریبون فارگو YMCK: این ریبون شامل پنل های زرد (Y)، قرمز (M) و فیروزه‌ای و یا آبی (C) برای چاپ تصاویر رنگی  و یک پنل مشکی برای چاپ متن در یک طرف کارت استفاده می شود.

مزیت ریبون رنگی YMCK فارگو :

ریبون رنگی YMCK فارگو 5000 ریبون رنگی YMCK فارگو سری (HDP)  به دلیل نداشتن پنل مشکی از نظر تعداد چاپ و قیمت مناسب و کاربرد زیادی دارند.

طول عمر مفید ریبون:

ریبون رنگی فارگو (YMCK)  در شرایط مناسب نگهداری شوند عمر مفیدی تا یک سال خواهند داشت.

تعداد چاپ:

با این ریبون قادر خواهید بود تا 500 عدد کارت را بصورت یکرو چاپ کنید.

YMCFK به چه معناست؟

ریبون YMCFK: این ریبون شامل سه رنگ اصلی  (Y)  زرد، (M)  قرمز و یا ارغوانی،  (C) فیروزه‌ای و یا آبی می باشد. همچنین یک پنل(K)  مشکی برای چاپ متن و یا بارکد و یک پنل  (F)  یا همان فلورسانت که به کاربر امکان می دهد هرنوع متن و یا تصویر را که فقط در نور ماوراء بنفش یا  (UV) قابل مشاهده می باشد چاپ کند.

ریبون رنگی YMCFK فارگو سری (HDP)  بدین معنا میباشد که شما در این ریبون علاوه بر داشتن 3 رنگ اصلی برای چاپ تصاویر میتوانید لوگو، متن و یا عکس را به صورت فلورسنت بر روی کارت داشته باشین که این عمر باعث میشود امنیت مجموعه و یا شرکت حفظ شود و جعل و یا سوء استفاده از ان به مراتب کمتر شود.

باید به این نکته توجه کرد که در این ریبون ها از مواد مصرفی (فیلم) 2 بار استفاده میشود بدین صورت که یکبار اطلاعات اولیه بر روی کارت چاپ میشود و بعد برای فایل به صورت UV یکبار دیگر نیز فیلم استفاده میشود.

نکته مهم در خصوص تکنولوژی RFID:

تکنولوژی RFID یا همان چیپ که بر روی مواد مصرفی این دستگاه ها قرار دارد این امکان را به شما میدهد که از اورجینال بودن مواد مصرفی اطمینان پیدا کنید.

طول عمر مفید ریبون فارگو:

ریبون رنگی فارگو (YMCFK)  در شرایط مناسب عمر مفیدی تا یک سال خواهند داشت.

FARGO 84061 شامل Cleaning Roller

تعداد چاپ:

با این ریبون قادر خواهید بود تا 500 کارت بر رول چاپ کنید.

ریبون رنگی YMCFK فارگو سری (HDP) نوعی ریبون مخصوص پرینترهای چاپ کارت می باشد.

ریبون رنگی فارگو به صورت اورجینال و کره قابل ارائه به مشتریان عزیز میباشد .

ریبون رنگی فارگو به 2 صورت YMCK و YMC قابل ارائه و چاپ میباشد.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:09

از ریبون تک رنگ مشکی فارگو غالبا برای چاپ متن و یا آرم و بارکد و یا طرحهای تک رنگ مشکی استفاده می شود.

برای چاپ بارکد و QR  کد با  ریبون تک رنگ مشکی فارگو در چاپ غیرمستقیم حتماً باید بارکد مورد نظر بوسیله ریبون رزین مشکی (K) فارگو چاپ شود تا به اصطلاح بارکد خوان آن را راحت تر بتواند بخواند.

طول عمر مفید ریبون مشکی فارگو

این ریبون تک رنگ رزین مشکی فارگو باید در شرایط مناسبی نگه داری نمایید تا طول عمر بالایی داشته باشند ولی به صورت کلی تا یک سال عمر مفید دارند.

ریبون مشکی فارگو قابلیت چاپ 1000 عدد تا 3000 عدد کارت بصورت یک رو را دارا می باشند.

سازگار با پرینتر های مدل DTC 1000M، DTC 1000، DTC 4000 و ….

 

چاپ کارت بوسیله چاپگرهای HDP5000  

در این تکنولوژی حتما باید از ریبون و فیلم در کنار استفاده شود چون این کارت پرینتر ها به صورت چاپ غیر مستقیم عمل می کنند.

 

انواع  مدل های ریبون مشکی فارگو

در زیر با چند نوع از مدل های ریبون و ویژگی و کاربردهای هر یک آشنا خواهیم شد:

  • پرینتر فارگو مدل DTC 400 دارایریبون تک رنگ مشکی می باشد که برای چاپ متن و اطلاعات متغییری مثلTEX مناسب است. تعداد چاپ این ریبون 1000 کارت بر رول می باشد.
  • ریبون مشکی فارگو مدل DTC550  ریبون مشکی که از پنل های  K  تشکیل شده است. تعداد چاپ این ریبون 3000 کارت بر رول می باشد.
  • ریبون مشکی فارگو مدل c30تعداد چاپ 1000کارت بر رول می باشد.
  • ریبون تک رنگ مشکی فارگو مدل DTC1000ریبون تک رنگ مشکی فارگو سری DTC برای چاپ متن و یا آرم و لوگو و یا چاپ بارکد و یا QR کد و طرح های تک رنگ مشکی بر روی سطح کارت بکار می رود. تعداد چاپ این ریبون 1000 کارت بر رول می باشد.
نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:06

چاپ کارت‌های هوشمند با کارت پرینتر فارگو

در هنگام چاپ کارت‌های هوشمند با کارت پرینتر فارگو ویژگی‌هایی از جمله کیفیت چاپ و قابلیت اطمینان بالا و دوام و امنیت بیشتر را دارا می باشد و همچنین هزینه چاپ نیز مقرون به صرفه  خواهد بود.

  • در کارت‌های هوشمند الکترونیک،برای یک تصویر عمومی چشمگیر به شما چاپ با کیفیت بالا می‌دهد.
  • قابلیت اطمینان و دوام بالا و همچنین هزینه را کاهش می‌دهد و هزینه مقرون‌ به‌صرفه چاپ کارت را برای هر کسب‌وکار در دسترس قرار می‌دهد.
  • طرح پیمانه‌ای ماژول چند منظوره با توجه به نیازهای شما تغییر می‌کند. قیف دوتایی ورودی کارت، چاپ دو طرفه، لمینیت تک جانبه، و تکنولوژی‌های رمزگذاری کارت همه ویژگی های قابل ارتقا در این زمینه هستند.
  • به دلیل طراحی ساده، آموزش کمی لازم است. کارت، ریبون و لمینیت در کارتریج هایی قرار می گیرند که به سرعت و به راحتی بارگیری می‌شوند.

 

ویژگی‌های پرینتر فارگو:

چاپگر و انکدر کارت شناسایی پیشرفته HDP5000 ID  دارای ویژگی های بسته بندی شده است. ایده آل برای کارت های هوشمند با لوازم الکترونیکی تعبیه شده ، با اطمینان بیشتر کارت هایی را با کیفیت عالی با بالاترین کیفیت تصویر را تولید می کند. چاپگر و انکدر کارت HDP5000 ID، با ماژول های اضافی به راحتی در این زمینه به روز می شود.

 

  • قیف ورودی کارت دوگانه اختیاری جدید کنترل کارت را ساده می‌کند و خرابی را به حداقل می‌رساند.
  • HIDپلت فرم HDP نسل بعدی جهانی سرعت چاپ سریعتر را ممکن می کند.
  • لمینت یک طرفه برای امنیت بالاتر کارت .
  • گزینه چاپ کارت دو طرفه به شما این امکان را می‌دهد که فضای چاپ موجود بدون کارت های بارگذاری، مجدد دستی دو برابر کنید.
  • کنترل پنل LCD ، پیام‌های مفید و وضعیت را نشان می‌دهد.

نمایندگی رسمی ماشین های اداری مای فارگو این افتخار را دارد با ارائه خدمات و محصولات فارگو نیازهای مشتریان خود را برآورده کند.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:35

آنچه که باید درباره فیلم پرینتر فارگو می دانستید و نمی دانید

نکاتی که باید درباره فیلم فارگو باید بدونید  اول از همه یه چیزی را به خدمتتان عرض کنم اینجا منظور از فیلم فارگو دستگاه پرینتر فارگو می باشد فیلم فارگو در چاپگرهای غیر مستقیم استفاده می شود که دارای یک نوار شیشه ایی رنگ شفاف می باشد.

فیلم ترانسفر Fargo 84053 بهترین انتخاب برای کارتهای شناسایی است. این فرایند شامل چاپ معکوس تصویر روی ورقه ورقه است که از طریق آن به صورت حرارتی روی کارت پلاستیک پیوند می یابد. همچنین با اثبات تولید کارت در وضوح بالا و کیفیت بالا ، ضمانت می شود که در برابر خراش ، ترک خوردگی و ساییدگی روزمره ، محکم بمانید

انواع فیلم فارگو

  1. فیلم فارگو HDP8500
  2. فیلم فارگوHDP5600
  3. فیلم فارگوHDP5000
  4. فیلم فارگوHDP600

که این 4 تا فیلم های فارگو بالا در این فیلم های پایین مشترک هستند

  • فيلم ساده فارگو HDP پ.ن 84033
  • فیلم شفاف فارگو HDP5000  پ.ن 84053

فیلم شفاف فارگو HDP

که با سری پارت نامبر 84053 نیز این مدل را می شناسند هر فیلم دارای 1500 اثر چاپی است صورت تقریبی می توان گفت نسبت چاپ ریبون به فیلم 3 به 1 می باشد یعنی 3 عدد ریبون فارگو 5000  همزمان با  یک عدد فیلم  فارگو 5000 به پایان می رسد.

چاپگرهای Fargo HDP تصویر کارت شما را در زیر فیلم 084053 HDP چاپ می کنند. فیلم سپس روی سطح کارت اعمال می شود و تصویر بین فیلم و کارت را که اصطلاحا “sandwiching ” کردن می گویند ساندویچ می کند

فیلم ساده فارگو

که با پارت نامبر 84033 در بازار ایران یافت می شود که در  سیستم چاپ غیر مستقیم اطلاعات اول از روی ریبون بر روی فیلم انتقال داده می شود پس از آن با درجه حرارت روی کارت پی وی سی انتقال پیدا می کند. استفاده از فیلم باعث می شود تا کارتها شفاف تر شوند.

 

قرار دادن فیلم فارگو در چاپگر فارگو

فیلم فارگو رول ها یا به اصطلاح قره قره هایی  دارد دارای دو رنگ سبز و زرد می باشد که بر روی دستگاه رنگهای سبز و زرد  نیز مشخص شده است که رنگ زرد در جایگاه رنگ زرد  و رنگ سبز در جایگاه رنگ سبز خود باید قرار می گیرد ابتدا رول را به آرامی  از هم باز کرده  و هر کدام را در جای خود قرار داده فقط این نوار شفاف باید از روی میله های آلومینیوم باید رد شود اگر دستگیره ابی رنگ به سمت شما باشد رول زرد رنگ در سمت راست و رول سبز رنگ در چپ شما قرار می گیرد می توانید در تصویر زیر  مشاهده  کنید.

قرار دادن فیلم فارگو در چاپگر فارگو نحوه گذاشتن فیلم فارگو در دستگاه فارگوطریقه گذاشتن فیلم در پرینتر فارگو

 

مزیت استفاده از فیلم فارگو

استفاده از فیلم پرینتر فارگو چون کارت پلاستیکی که با هد دستگاه در ارتباط نیست پس آسیب کمتری به آن وارد می گردد علاوه برآن نیز کیفیت این نوع چاپ بهتر از چاپ با روش مستقیم و گذشته از اینها برای تعداد بالای چاپ بسیار مناسب تر و صنعتی تر از دستگاه های چاپ مستقیم  می باشد

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پی وی سی, کارت PVC, کارت پرینتر, پرینتر, هیدیکا, ریبون, ریبون مشکی, ریبون رنگی, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:33

نحوه قرار دادن فیلم و ریبون فارگو در دستگاه

قبل شروع مقاله که نحوه قرار دادن فیلم و ریبون فارگو در دستگاه  ببینیم ریبون فارگو چیست؟ انواع آن کدام است؟ اگر برای شما سوال ما را تا آخر مقاله همراهی نمایید.

ریبون فارگو چیست

ریبون فارگو برخلاف چاپگر های لیزری و جوهر افشان که از کارتریج و یا رنگ تونر استفاده می کنند پرینتر های فارگو برای چاپ کارت پی وی سی از ریبون و فیلم استفاده می کنند این ها مواد مصرفی پرینتر های فارگو می باشد که از نظر مدل و رنگ  انواع مختلفی دارد که در زیر انواع آن را می بینید

انواع ریبون فارگو بر اساس مدل

 

  1. ریبون فارگو مدل Fargo C50
  2. ریبون فارگو مدل Fargo DTC
  3. ریبون فارگو مدل Fargo HDP5000

که مدل خانواده C مانند C30, C50 و مدل خانواده DTC که انواع DTC1250, DTC550, DTC400  اینها از تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می کنند و مدل خانواده HDP از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم استفاده می کنند

ریبون فارگو چگونه کار می کند

 

انواع ریبون فارگو بر اساس رنگ

  • ریبون رنگی فارگو YMCKO
  • ریبون رنگی فارگو YMCKO نیم پنل
  • ریبون مشکی فارگو
  • ریبون سفید فارگو
  • ریبون طلایی فارگو
  • ریبون نقره ای فارگو

که همه ریبون های رنگی خود شامل انواع مختلفی هستند که در زیر با آنها آشنا می شوید

انواع ریبون رنگی فارگو

  • ریبون رنگی فارگو YMC
  • ریبون رنگی فارگو YMCK
  • ریبون رنگی فارگو YMCFK
  • فیلم پرینتر فارگو
  • لمینیت ساده فارگو
  • لمینیت طرح دار فارگو

از مبحث اصلی خیلی دور شدیم حال به ریبون فارگو چگونه کار می کند و یا چاپ با ریبون فارگو چگونه است می پردازیم.

ریبون فارگو چگونه کار می کند

اگر داخل پرینتر فارگو HDP5000 را نظارت کرده باشید متوجه می شوید که دو جایگاه برای فیلم و ریبون دارد بعداز قرار دادن این دو در جای  اصلی خود و بعد از دادن دستور پرینتر همه اطلاعات بر روی ریبون YMCKO می نشیند و این ریبون که شامل 5 پنل با رنگ های زرد Y، رنگ قرمز M, رنگ آبی C و رنگ مشکی K  می باشد همزمان با فیلم می چرخد در حین چرخش ابتدا رنگ زرد شروع به رنگ گذاری می کند دوباره ریبون به جلو رفته و فیلم به عقب بازگشته تا رنگ آبی در آن شروع به کار کند به همین ترتیب تا پایان ریبون این کار ادامه می یابد

ریبون فارگو چگونه کار می کند

حال نوبت کارت پی وی سی است که با استفاده از غلتک های داخل دستگاه به جلو رانده می شود دستگاه شروع به داغ شدن می کند تا به 170 درجه سانتیگراد برسد بعد کارت با یک اهرم به سمت بالا رفته و با استفاده از حرارت فیلم به کارت می چسبد و به بیرون از دستگاه هدایت می شود ریبون اینگونه عمل می کند.

برای اینکه دستگاه و ریبون شما عمر طولانی داشته باشد باید یکسری نکات را رعایت نمایید که می توانید در مقاله  تعمیرات پرینتر فارگو  آن را مطالعه فرمایید

ریبون فارگو

فروشگاه  MyFargo  که در زمینه چاپ انواع کارتهای پی وی سی و فروش چاپگر های pvc، فیلم و ریبون و مواد مصرفی این چاپگر ها فعالیت می کند، با ارائه کلیه ریبون های Fargo که در این بخش مشاهده می کنید به صورت کاملا اورجینال، با قیمت مناسب و همراه با ضمانت در خدمت شماست.

نکته : به همراه هر یک از ریبون ها یک رول تمیز کننده وجود دارد که در قسمت ورودی بر روی ریبون نصب می شود که باعث می شود پرز مسیر ورودی کارت گرفته شود و کارتها با کیفیت بیشتری چاپ شوند.

قطعات پرینتر

قطعات این پرینتر شامل

  • استپ موتور
  • خشاب فیلم فارگو HDP5000
  • رولر مسیر
  •         رولر ورودی کارت فارگوHDP5000
  •          رولر خروجی  کارت فارگوHDP5000
  • خشاب فیلم فارگو HDP5000
  • سنسور ریبون فارگو5000
  • غلتک خروجی کارت فارگوHDP5000
  • کلینینگ رولر فارگوHDP5000

که فقط در قطعات یدکی فارگو قابل استفاده می باشد برای دیدن این قطعات یدکی کلیک کنید.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:30

تعمیرات تخصصی پرینتر فارگو و کلیه دستگاه ها با 30 درصد تخفیف 

تعمیرات پرینتر فارگو

همه دستگاه ها منجمله پرینتر ها بعد از یک مدت استفاده ممکن است به تعمیر احتیاج داشته باشند اگر شما طرز استفاده صحیح از این دستگاه را بدانید و انجام دهید مطمئنا عمر مفیدی را خواهد داشت. که ما اینجا در این مقاله سعی می کنیم که طرز نگهداری را برای شما مطرح کنیم.

  نحوه نگهداری و تعمیرات پرینتر فارگو

در نگهداری پرینتر فارگو باید این موارد را در نظر بگیرید که باعث می شود که طول عمر آن بیشتر باشد و تعمیر آن را به تعویق می اندازید

  1. نظافت غلتک ها مسیر ورودی و خروجی  کارت
  2. تمیز نمودن سنسور تشخیص رنگ یا همان LED ریبون سنسور های دیگر کالیبره کردن آن
  3. تمیز کردن هد چاپ و رول نارنجی درگیر با هد

تعمیرات پرینتر فارگو

علاوه بر چیزهای که بالا اشاره شد یک سری error  یا خطاهایی که  پرینتر فارگو می باشد که این ها را تیم متخصص عیب یابی می کنند و آن را برطرف می نمایند.

 

متخصصان تعمیر پرینتر فارگو

مجموعه مای فارگو به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر های فارگو می باشد که بیش از یک دهه  تجربه در زمینه تعمیرات پرینتر فارگو فعالیت داشته و  به کمک تیمی متخصص و با بهره گیری از افراد متخصص در این زمینه  و تمامی قطعات موجود این کارت پرینتر ها آمادگی خود را جهت تعمیرات تخصصی کارت پرینتر فارگو اعلام می کند.

مای فارگو نمایندگی تعمیرات فارگو HDP5000 می باشد

 

تعمیرات پرینتر فارگو به چه شکلی می باشد ؟

تعمیرات پرینتر فارگو

معمولا پرسش هایی که از تیم متخصص ما دارند این است که

  1.  تعمیر پرینتر فارگو به چه شکلی  می باشد؟
  2. باید پرینتر را ارسال نماییم؟
  3. تیم متخصصتان  به مرکز مراجعه می کنند ؟

این ها سوال های متداولی است که اکثرا  از ما دارند

در جواب این سوال ها ما به همه عنوان می کنیم  در صورت ممکن برای رفع و یا عیب یابی یا مشکل جزئی  از راه دور از طریق نرم افزارهای کنترل از راه دور مانند ANYDESK   و یا  از پشت تلفن با شما ارتباط برقرار می کنیم

اگر مشکل از این طریق رفع نشود باید حتما پرینتر برای ما ارسال شود تا متخصصان و کادر فنی ما آن را برای شما تعمیر و ارسال نمایند.

 

رفع خطای 97 در پرینتر فارگو

یکی از خطاهای احتمالی در پرینتر فارگو   Ribbon Error 97 می باشد که در چندین مرحله برای حل این مشکل وجود دارد  با ما همراه باشید که در مقاله زیر شما را با  چگونگی  رفع این خطا آشنا می کنیم

 

مراحل رفع خطای Ribbon Error 97 در پرینتر کارت فارگو hdp5000

 

  1. یکی از مهمترین کاری که باید انجام دهید به روز رسانی درایور چاپگر و سیستم عامل آن می باشد
  2. چاپگر خود را تمیز نمایید باید روتین کارتان باشد زیرا در اثر گرد و غبار ممکن هد دستگاه آسیب ببیند
  3. از نصب ریبون و فیلم در دستگاه اطمینان حاصل فرمایید اگر به درستی نصب نگردد ممکن است کار چاپ شما متوقف شود و چاپگرتان به مشکل بخورد
  4. از چرخش ریبون به صورت آزاد در کارتریج اطمینان حاصل نمایید اگر متوقف شود و یا نتواند چرخش آزادانه داشته باشد، ممکن است مشکل از ریبون باشد.
  5. هر چاپگر باید منبع تغذیه مخصوص به خود داشته باشد از منبع برق درست استفاده می کنید اطمینان حاصل نمایید .
  6. سنسور ریبون را کالیبره نمایید .

اگر با نحوه کالیبره کردن ریبون آشنا نیستید به آدرس سایت  کالیبره کردن ریبون پرینتر فارگو 5000 مراجعه نمایید .

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 92 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:26

پرینتر فارگو توسط شرکت HID  به بازار عرضه می گردد که یک چاپگر قابل اعتماد از نظر قیمت و کیفیت چاپ و امنیت بسیار بالا در چاپ کارت های pvc   می باشد که مدل HDP5000  و به بالا از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم استفاده می کند و مدل C50 , DTC این ها هم از تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می کند.

اگر درباره چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم اطلاعات ندارید می توانید تفاوت چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم  را مطالعه نمایید.

انواع پرینتر های فارگو

خانواده پرینتر های فارگو که از نظر چاپ مستقیم و چاپ غیرمستقیم تقسیم می شود

چاپگر غیر مستقیم

  1. پرینتر فارگو HDP5000
  2. پرینتر فارگو HDP5600
  3. پرینتر فارگو HDP600

چاپگر مستقیم

  1. پرینتر فارگو C50
  2. پرینتر فارگو C30
  3. پرینتر فارگو DTC400
  4. پرینتر فارگو DTC4500
  5. پرینتر فارگو DTC4550
  6. پرینتر فارگو DTC1250e

بررسی پرینتر فارگو HDP5000

پرینتر فارگو 5000 یا پرینتر فارگو HDP5000 نیز گفته می شود که پرینتر کارت پی وی سی می باشد که دارای کیفیت چاپ بالاست که از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم استفاده می کند امکان چاپ به طور لب به لب دور چیپ‌ های کارتهای هوشمند را فراهم می کند.که شرکت HID  همراه با چاپگر فارگو نرم افزار اختصاصی  CARD 5  را جهت طراحی و چاپ کارت عرضه می کند.

 

چاپگر کارت پی وی سی  ارتباط را  از طریق کابل های USB2.0 , Etheet  برقرار می کند با سیستم عامل های  Windows XP ,7 ,8,10 server 2000 و Vista  سازگار دارد و دارای حافظه داخلی 16 مگابایت  می باشد.

از مشخصات فنی این چاپگر یک رو بودن آن است که می توان آن را ارتقا و با اتصال به ماژول دور کننده عملیات چاپ دو رو همزمان انجام داد  مطمئناً مقرون به صرفه است ، HDP5000 از کیفیت فرایند تولیدی که چاپ کارت های را برای کارت های دو طرفه ارائه می دهد این فرایند تنظیم دقیق تصویر معکوس می گیرد و آن را در قسمت زیرین فیلم HDP چاپ می کند قبل از اینکه فیلم را به سطح هر دو طرف بپیوندید

بررسی پرینتر فارگو HDP5600

 دستگاهی صنعتی برای چاپ به صورت دسته ایی و به صورت استثنایی دارای کمترین زمان از کار افتادگی (استراحت) می باشد.

این  دستگاه رنگها به صورت طبیعی و با طراوت و عکس ها با کیفیت بالا چاپ می شوند.کارتهای شناسایی چاپ شده با این دستگاه بسیار با کیفیت و با وضوح تصویر بالایی چاپ می شود.

FARGO HDP5600 نرخ قیمتها با توجه به جنس کارتها و نوع تولید آنها بسیار مقرون به صرفه و فوق‌العاده است.

برای توضیحات تکمیلی به آدرس سایت  پرینتر فارگو HDP5600 مراجعه نمایید.

بررسی پرینتر فارگو HDP600

کارت پرینتر پی وی سی فارگو مدلHDP 600 کارت  شناسایی را با بالاترین کیفیت و با براقی خاصی موجود تولید می‌کند.
صاف و براق بودن آن بیشتر از یک کارت شناسایی معمولی است.
چاپ کردن بر روی فیلم روشی را ایجاد می کند که سطح ناصاف و نامساعد کارتها بر روی کیفیت تصاویر اثری نمی گذارد.

بررسی پرینتر فارگو C50

این پرینتر یک پرینتر با چاپ مستقیم می باشد یعنی جوهر موجود در ریبون مستقیما به  کارت  انتقال میابد و این کارت امکان چاپ به صورت لب به لب ندارد در این تکنولوژی در زمان چاپ هد چاپ با کارت در تماس می باشد به همین منظور باید آموزشهای لازم جهت کار با این پرینتر ها به کاربران داده شود

بررسی پرینتر فارگو C30

سادگی دستگاه چاپ کارت : C30 برای استفاده آسان در محیطهای مختلف کاری، طراحی و ساخته شده است.کارکرد این دستگاه چاپ کارت ساده بوده و نوع کارتریج ، تعمیر و نگهداری آن را آسان نموده است همچنین این دستگاه چاپ کارت پی وی سی بصورت (Plug-and-play)، شامل SwiftID بوده از طریق مرورگر وب و بدون هیچ درایور اضافی، شما را در چاپ کارتهای شناسایی در پنج دقیقه و یا کمتر یاری می‌رساند.

طراحی جمع و جور این دستگاه چاپ کارت پی وی سی موجب حداکثر انعطاف پذیری در کار می‌گردد.

بررسی پرینتر فارگو DTC 400

این نوع پرینتر قابلیت نصب آسان در هر محیطی و حتی قابلیت نگهداری 100 عدد کارت در مخزن نگهدارنده ورودی و 50 کارت در مخزن خروجی دستگاه چاپ کارت را دارا می باشد و قابلیت چاپ دو طرفه کارت را نیز دارا هست.

این دستگاه چاپ کارت پی وی سی شامل یکسال گارانتی شرکت در ایران می‌باشد.
هر یک از چاپگرهای نسل هفتم فارگو در حال حاضر به صورت یکپارچه با HID reader ها و دیگر ماژول‌ها در حال کار کردن است.

بررسی پرینتر فارگو  DTC4500

چاپگر و رمزگذار کارت پلاستیک DTC4500e دارای یک طراحی ماژولار است که به شما امکان می دهد در هر زمان عملکرد جدیدی را با توجه به نیازهای سازمان خود اضافه کنید.

به عنوان مثال ، یک ماژول چاپی دو طرفه اختیاری می تواند اطلاعات خاص شرکت یا کارمندان را به پشت کارت اضافه کند ، مانند زمانی که بارکد یا امضای دیجیتالی نیز بخواهد. برای تولید کارتهای بسیار ایمن که در برابر جعل و مقاومت در برابر جعل مقاومت می کنند ، لایه لایه برداری تصویر هولوگرافی یک یا دو طرفه را انتخاب کنید ، یا با یک رمزگذار iCLASS SE® تعبیه شده برای ساده سازی ایجاد ، رمزگذاری ، و مدیریت دسترسی فیزیکی خود هوشمندانه اقدام کنید.

کارت از آغاز تا پایان. لوازم جانبی Wi-Fi همچنین در دسترس است که شما می توانید کارتها را در هر زمان و هر مکان و بر روی هر شبکه بی سیم ایمن چاپ کنید

بررسی پرینتر فارگو  DTC1250e

این نوع پرینتر که جزوه پرینتر های مستقیم می باشد دارای خصوصیات زیر می باشد

  • کلیدهای تغییر وضعیت به صورت LED رنگی .
  • اتصال Etheet با پرینت سرور داخلی (اختیاری)
  • اتصال بدون سیم از طریق ماژول Wi-Fi (اختیاری).
  • اتصال USB 2.0
  • 100 عدد کارت در مخزن نگهدارنده ورودی
  • 30 عدد کارت در مخزن خروجی دستگاه چاپ کارت
  • قابلیت پرینت دو طرفه (اختیاری)
  • قابلیت کدگذاری کارتهای مغناطیسی (اختیاری)
  • کارتهای بدون تماس 125 کیلوهرتز و 13.56 مگاهرتز و کدگذاری کارتهای هوشمند.
  • دارای کیت نظافت پرینتر (اختیاری)

جمع بندی

حال که با همه پرینتر های فارگو آشنا شدید هریک از این پرینتر ها دارای مواد مصرفی های هستند از جمله ریبون و فیلم و کیت تمیز کننده که شرکت مای فارگو که نمایندگی محصولات پرینتر های فارگو هست  آماده ارائه فروش و خدمات پس از فروش با ضمانت یکساله  محصولات فارگو می باشد و همچنین  نمایندگی تعمیرات همه پرینتر های فارگو می باشد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:24

تفاوت چاپ مستقیم با چاپ غیر مستقیم

تفاوت چاپ مستقیم با چاپ غیر مستقیم

همیشه سوال بوده و است که بین چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم چه تفاوتی وجود دارد کدامیک بهتر می باشد

این معدود سوالهایی است  که اکثر افراد از ما دارند و یا با چه دستگاه های چاپ می شوند  چاپگر فارگو جزوه دسته چاپگر مستقیم و یا چاپگر غیر مستقیم  می باشد اگر دنبال جواب خود هستید ما را تا آخر این مقاله دنبال کنید.

اول از همه یک تعریف کلی و یا عمومی درباره چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم داشته باشیم

چاپ مستقیم  چیست

همانطور که از نام آن  مشخص است چاپ  بر روی کارت  PVC و یا کارت مقوایی به صورت مستقیم انجام می شود یعنی هیچ واسط مانند هد و یا فیلم در بین آن وجود ندارد عمل چاپ  از ریبون به کارت مستقیم  انجام می گیرد.چاپگر مستقیم  این گونه عمل می کنند

رنگ و جوهر موجود در ریبون را به صورت مستقیما بر روی کارت حک  و یا انتقال می دهد این روش خیلی راحت می باشد و کیفیت چاپ در این مدل خیلی بالاست.

تفاوت چاپ مستقیم با چاپ غیر مستقیم

ویژگی های چاپ مستقیم

  1. سرعت بالای چاپ
  2. قابلیت لمینیت کردن چاپ
  3. صرفه جویی در ریبون

امروزه همه به دنبال چاپ سریع می باشند و زمان برای همه مهم است یکی از مزیت های چاپ مستقیم  و چاپگرهای آن همین سریع بودن می باشد چون همانطور که بالا اشاره کردیم هیچ واسطی بین آن وجود ندارد  چاپ مستقیما از ریبون به کارت پی وی سی منتقل می گردد.
تنها مطلبی که در این باره ارائه بدهم این است که فرآیند لمینیت کردن یک پووآن  مثبتی است چون لمینیت برای حفظ آثار چاپی به کار می رود برای توضیح کامل لمینیت به چگونه بر روی  کارت لمینیت می چسبد؟ را مطالعه فرمایید که در آن کامل توضیح دادم.

کل جوهر موجود در ریبون  کاملا برای چاپ استفاده می شود از این لحاظ در ریبون صرفه جویی به عمل می آید.

چاپ غیر مستقیم چیست

چاپ غیر مستقیم این چاپ از یک سیستم واسطه  برای چاپ کارت های پی وی سی انجام می دهد در این نوع چاپ انتقال جوهر از ریبون به کارت از طریق هد دستگاه و یا فیلم انجام می شود در این روش یک لایه نازک  شفاف پلاستیکی ابتدا به شکل معکوس چاپ روی آن انجام می شود و بعد به کارت انتقال داده می شود

 

تفاوت چاپ مستقیم با چاپ غیر مستقیم

ویژگی های چاپ غیر مستقیم

  1. پایداری بیشتر
  2. پیوستگی در چاپ
  3. طول عمر بالای چاپگر غیر مستقیم

منظور از پایداری بیشتر این است که  در فناوری چاپ غیر مستقیم چون اطلاعات از فیلم به هد دستگاه انتقال داده می شود و از تماس هد به کارت جلوگیری می کند این موضوع باعث تداوم و پایداری تصویر روی کارت می شود.

در چاپ مستقیم فرایند چاپ به صورت مرحله به مرحله و تدریجی می باشد ولی در چاپ غیر مستقیم چون از هد و فیلم استفاده می شود اطلاعات همه تحت کنترل هد می باشد و به صورت یکپارچه و یکباره انتقال بر سطح کارت انجام می شود پیوستگی در چاپ باعث کیفیت بالایی  را ارائه دهد.

همانطور که بالا ذکر شد به علت هد دستگاه غیر مستقیم با کارت در ارتباط  می باشد یعنی بدون هیچ اصطکاکی یا برخورد صورت می پذیرد پس در نتیجه طول عمر دستگاه بیشتر می باشد.

درباره اینکه می خواهید بدانید که چاپگر فارگو جزوه کدام دسته از چاپ ها محسوب می شود به قسمت چاپگر غیر مستقیم مراجعه کرده و مطالعه نمایید و مقاله بعدی را که در رابطه با پرینتر فارگو می باشد دنبال نمایید.

نتیجه گیری تفاوت چاپ مستقیم با چاپ غیر مستقیم

در آخر یک نتیجه گیری کلی از مطالب بالا که ارائه کردم هرکدام به یک نحوی خوب هستند اگر منتظر پیشنهاد ما هستید بگوییم کدام چاپ بهتر است معمولا در این شرایط باید آخر مقاله را باز بگذاریم که مخاطب خود تصمیم بگیرد که کدام یک از چاپ های را انتخاب کند.

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:21

هر آنچه که باید درباره ریبون های فارگو بدانیم این است که ریبون فارگو (Ribbon Fargo) به جوهر های مخصوص پرینتر های فارگو گفته می شود.
مواد مصرفی پرینتر ها با توجه به مدل و همچنین تکنولوژی چاپی که مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت می باشند.
مواد مصرفی پرینتر های فارگو، ریبونهای فارگو می باشند.
این ریبونها به صورت مشکی و رنگی در مدل های مختلف قابل عرضه می باشند.
یکی از بهترین ریبونهای موجود در بازار و از معروف ترین برند ها در صنعت چاپ به حساب می آیند.
شرکت مادر تولید کننده ریبونهای فارگو HID، کشور آمریکا است.
در حال حاضر ریبونهای ورودی به ایران همگی در صورت اورجینال بوده در کشور ژاپن تولید می شوند.
ریبونهای پرینتر های فارگو در مدل های متفاوتی تولید و تقسیم بندی می شوند به طور مثال فارگو 5000،فارگو C50 و فارگو DTC.

ریبون های فارگو

کاربرد ریبون :

جهت چاپ رنگی انواع کارت پی وی سی (PVC) به همراه متن و یا بارکد تک رنگ بر روی انواع کارتهای پی وی سی(PVC) مورد استفاده قرار می گیرند. این ریبونها مناسب برای چاپ تمام رنگی بر روی کارت های پی وی سی (pvc)، کارت پرسنلی (Personnel card)، کارت تردد ، چاپ کارتهای شناسایی ، و غیره ….می باشند.
خرید ریبون فارگو

برای خرید هر محصولی ابتدا باید اطلاعاتی درباره ویژگی ها و کارایی و همچنین کیفیت و قیمت داشته باشید تا با اطمینان بیشتری تصمیم به خرید نمایید. در زیر نکاتی پیرامون خرید ریبون فارگو ارائه می نماییم.

به طور کلی ریبونها در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند که جنس، کیفیت و ماندگاری و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. نکته ای باید به آن توجه نمایید این است که ریبونها از لحاظ شکل ظاهری تفاوت چندانی با هم ندارند و دلیل تمایزشان مواد تشکیل دهنده آن ها می باشد.
توجه به ابعاد ریبونها حائز اهمیت می باشد.این محصول در ابعاد خاصی که دارای طول و عرض می باشند،عرضه می شوند. نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که عرض ریبون مورد نظرتان باید منطبق با پرینتر باشد و طول ریبونها نشان دهنده تعداد چاپ می باشد. پس برای اطلاع از تعداد چاپ باید طول ریبون مورد نظرتان را بدانید.

قیمت ریبون های فارگو :

ریبون ها انواع مختلف و مدل های مختلفی دارند. می توانید در قسمت محصولات سایت از آنها دیدن فرمایید. هر کدام از ریبون  فارگو مخصوص و مختص چاپ قسمتی از کارت می باشد و بستگی به هدف چاپ شما دارد. قیمت های هر کدام از این محصولات با هم متفاوت و به دلیل نوسانات ارز متغیر می باشند. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت ریبون  می توانید با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما : 021-88932091

انواع پرینتر ها:

پرینتر های فارگو با تکنولوژی چاپ کارت مستقیم (DIRECT)
پرینتر های فارگو FARGO با تکنولوژی چاپ کارت غیر مستقیم (PRINT TRANSFER)

چاپگرهای FARGO سری DTC ، C همگی مستقیم که بعد از دستور چاپ به دستگاه، هد روی ریبون، و سپس رو سطح کارت کشیده می شود و عمل چاپ مستقیما (directly) انجام می شود.

چاپگرهای فارگو سری HDP همگی غیر مستقیم هستند که بعد از دستور چاپ به پرینتر ریبون به فیلم منتقل و بعد فیلم روی سطح کارت چسبیده می شود که این سیستم را غیر مستقیم (RE-TRANSFER) می نامند.

انواع ریبون های فارگو FARGO

بر اساس رنگ عبارتند از:

رنگی  (COLOR RIBBON FARGO)

مشکی  (BLACK RIBBON FARGO)

لمینت  ( LAMINATE RIBBON FARGO)

بر اساس مدل پرینتر عبارتند از:

  1. فارگو 5000
  2. فارگو C50
  3. فارگو DTC

ریبون های فارگو

  • ریبون فارگو5000:

تعداد چاپ ریبون فارگو ۵۰۰۰ و پارت نامبر این مدل ریبون

ریبون رنگی فارگو 5000: تعداد YMCK:500 رو چاپ پارت نامبر 84051
فیلم ساده فارگو 5000: قابلیت 1500 رو چاپ پارت نامبر 84053
ریبون سه رنگ : ویژگی YMC 750 رو چاپ شماره سریال 84050
ریبون فرابنفش (Ultraviolet) رنگی YMCFK: 500 رو چاپ پارت نامبر 86061
ریبونهای تک رنگ مشکی: 3000پرینت پارت نامبر 84060

  • ریبون فارگو سری DTC :

ریبون رنگی DTC: قابلیت 250رو چاپ پارت نامبر 4500
ریبون مشکی DTC: توانایی 100رو چاپ پارت نامبر 45102

ریبون فارگو مدل C50

ریبون رنگیC50: قابلیت 250رو چاپ پارت نامبر 45453
ریبون مشکی C50: توانایی 1000رو چاپ پارت نامبر 45102

انواع مدل ریبون های فارگو

  • ریبون مشکی:

برای چاپ بر روی کارت هایی که نیاز به طرح های تک رنگ مشکی دارند، مناسب می باشد.
ریبون مشکی فارگو DTC مناسب چاپ آرم، لوگو، متن و … می باشند.
برای چاپ انواع بارکد ها نیز استفاده می شود.
بارکد ها تنها به وسیله این نوع از ریبونها قابلیت چاپ را دارند.
ریبون مشکی فارگو قابلیت چاپ 1000 عدد کارت بصورت یک رو را دارا می باشند
سازگار با پرینتر های مدل DTC 1000M، DTC 1000، DTC 4000 و ….
این ریبونها را باید در شرایط مناسبی نگه داری نمایید تا طول عمر بالایی داشته باشند ولی به صورت کلی تا یک سال عمر مفید دارند.

  • ریبون رنگی فارگو:

ریبون رنگی YMCKO ساخت کشور آمریکا می باشد.
دارای غلتک تمیز کننده می باشد.
برای چاپ تمام رنگی بر روی انواع کارت های پی وی سی استفاده می شود.
معمولا در پرینتر های رنگی DTC با تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می شوند.
پرینتر های سازگار با ریبون رنگی فارگو شامل پرینتر های DTC1000 و DTC1250e می باشند.
میزان ماندگاری در صورت که در شرایط مناسبی نگه داری شوند یک سال می باشد.
نگهداری در شرایط مناسب برای افزایش طول عمر مفید این ریبونها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ریبون فارگو 5000 :

ریبون فارگو 5000مواد مصرفی پرینتر کارت فارگو 5000می باشد.
روش چاپ این پرینتر ها، غیر مستقیم می باشد. فرایند چاپ ابتدا بر روی فیلم و سپس از فیلم به کارت. منتقل می شود.
مواد مصرفی در این پرینتر ها ریبون فارگو 5000و فیلم فارگو 5000می باشد.
در این پرینتر از چند مدل ریبون استفاده می شود: YMCK، YMCFK،YMCKO و k.
YMCK متشکل از پنل زرد Y،قرمز M، و آبی C و پنل مشکی K (چاپ متن و بارکد).
YMCKOمتشکل از پنل زرد Y ، قرمز M ، آبی C ، مشکی K و O که یک پوشش نازک و شفاف.
YMCFK فارگو جهت چاپ UV (جوهر امنیتی یو وی روی کارت) برای امنیت بیشتر کارتها

ریبون های فارگو

ریبون فارگو C50 :

ریبون C50 مواد مصرفی پرینتر کارت فارگوc50 می باشد.
روش چاپ این پرینتر به صورت چاپ مستقیم می باشد یعنی هد چاپگر بر روی ریبون قرار می گیرد و از طرق انتقال حرارت، اطلاعات بر روی کارت چاپ می شود.
در پرینتر کارت c50 از دو مدل ریبون استفاده می شود: YMCKO وK.
مدل ymcko متشکل از پنل های رنگی Y (زرد)، M (قرمز)، C (آبی)، k (مشکی) و O (لایه شفاف محافظ جهت محافظت از کارت) برای چاپ ترکیبی استفاده می شود.
مدل k متشکل از یک پنل تک رنگ مشکی برای چاپ متن و … می باشد.

مشخصات و تعداد چاپ ریبون فارگو  5000

ریبونهای پرینتر فارگو 5000از لحاظ تعداد:

رنگی YMCK:500 رو چاپ
فارگو رنگی YMC 750 رو چاپ
ریبون چاپگر فارگو رنگی YMCFK: 500 رو چاپ
فیلم ساده فارگو :1500رو چاپ
لمینیت طرح دار فارگو :500رو چاپ
لمینیت ساده دستگاه فارگو :500رو چاپ
ریبون مشکی فارگو 5000: 3000پرینت
مشخصات و تعداد چاپ ریبون های DTC,C50

ریبونهای پرینتر فارگو از لحاظ تعداد:

رنگی فارگو YMCKO تعداد :250رو چاپ
مشکی فارگو DTC: تکرو 1000چاپ

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پی وی سی, کارت PVC, کارت پرینتر, پرینتر, هیدیکا, ریبون, ریبون مشکی, ریبون رنگی, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:18

چاپ کارت pvc برای شرکت ها و سازمان های مختلف بسیار مهم است، ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفید و جالبی در خصوص چاپ کارت پی وی سی به شما ارائه دهیم.

چاپ کارت pvc

چاپ کارت پی وی سی یکی از محبوب ترین روش ها برای چاپ کارت های متنوع برای شرکت ها و سازمان های مختلف است که در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، پی وی سی به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در بین سایر متریال هایی که برای چاپ مورد استفاده قرار می گیرند دارد بیشتر برای چاپ کارت های مختلف شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره چاپ کارت pvc  صحبت کنیم و درباره مزایای پی وی سی برای چاپ کارت های مختلف نیز اطلاعات مفیدی را به شما ارائه خواهیم داد.

انعطاف پذیری بسیار بالای پی وی سی

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده است تا چاپ کارت پی وی سی یکی از محبوب ترین ها در میان شرکت ها و سازمان های مختلف باشد این است که این متریال به شدت انعطاف پذیر است و به همین علت است که کارمندان و یا حتی مشتریان شما می توانند به راحتی از کارت هایی که با استفاده از پی وی سی چاپ شده اند استفاده کنند و آنها را حتی در جیب خود قرار دهند بدون آن که نگرانی در خصوص شکستن این کارت ها داشته باشند.

توجه داشته باشید که شما ممکن است برای طیف مختلفی از کارت های شرکت و یا سازمان خود اقدام به چاپ کارت پی وی سی کنید، به عنوان مثال کارت های شناسایی کارمندان و یا حتی کارت های تخفیف و … که کارمندان و یا مشتریان برای این که این کارت ها همواره در دسترس باشند معمولا آن ها را در جیب خود قرار می دهند که این کار ممکن است کارت را در معرض خم شدن قرار دهد، در صورتی که در چنین شرایطی از پی وی سی استفاده کنید امکان شکستن این کارت ها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

چاپ کارت pvc

مقاومت بسیار بالا عامل دیگر محبوبیت چاپ کارت pvc

انعطاف پذیری تنها عاملی نیست که pvc یک متریال بی نظیر برای چاپ کارت های سازمان شما باشد، یکی دیگر از دلایلی که برای این انتخاب وجود دارد این است که پی وی سی در برابر شرایط خارجی مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد و به همین علت است که چاپ کارت پی وی سی برای شرکت و یا سازمان شما بسیار مفید خواهد بود.

به عنوان مثال فرض کنید که کارمند شما به صورت سهوی مقداری آب بر روی این کارت شناسایی خود ریخته است و یا این که آن را در مقابل رطوبت و یا حرارت مستقیم قرار داده است،
سایر متریال ها در چنین شرایطی خیلی سریع از بین می روند و شما مجبور خواهید بود که دوباره اقدام به تهیه و چاپ کارت شناسایی برای این کارمند خود کنید ولی کارت های پی وی سی در چنین شرایطی بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل چاپ کارت پی وی سی باعث می شود تا هزینه های شما به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:15

برای آشنایی با روش های چاپ کارت شناسایی این مقاله را دنبال نمایید ما قصد داریم کمی بیشتر درباره اهمیت چاپ کارت شناسایی صحبت کنیم.

کارت شناسایی در بسیاری از شرکت ها دارای اهمیت زیادی است و همین موضوع نیز باعث می شود تا چاپ کارت شناسایی بسیار مهم باشد، امروزه یکی از مهمترین مسائلی که شرکت های مختلف با آن رو به رو هستند این است که بتوانند کارت شناسایی پرسنلی کارمندان خود را با بالاترین کیفیت ممکن چاپ کنند، به همین علت است که معمولا به دنبال شرکت هایی با کیفیت بسیار بالا برای این کار هستند.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره اهمیت چاپ کار شناسایی صحبت کنیم و اطلاعات مورد نیاز شما برای چاپ این کارت ها را نیز به شما ارائه دهیم.

چاپ کارت شناسایی

چرا باید کارت شناسایی با کیفیتی را برای کارمندان خود تهیه کنیم؟

شاید اولین سوالی که برای شما پیش آمده باشد این است که چرا باید برای کیفیت چاپ کارت شناسایی اهمیت زیادی قائل شویم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که به صورت کلی کارت شناسایی کارمندان مهمترین کارتی است که آن ها در شرکت دارند و به نوعی می توان گفت این کارت هویت یک کارمند در یک شرکت است به همین علت است که باید با بالاترین کیفیت ممکن تولید شود تا به این ترتیب کارمندان در طول استفاده از این کارت باعث خراب شدن و یا از شکستن آن نمی شوند.

یک کارت شناسایی علاوه بر این که به عنوان هویت یک کارمند است نشان دهنده شخصیت و برند بودن یک شرکت نیز می باشد که همین موضوع باعث می شود تا همواره صاحبان شرکت ها به دنبال چاپ کارت شناسایی با کیفیت بالا باشند. یکی از بهترین انواع چاپ این کارت ها چاپ کارت شناسایی پی وی سی است که استفاده از این روش چاپ کارت های شناسایی در حال حاضر بسیار رایج است و بسیاری از شرکت ها از این کارت های شناسایی برای کارمندان خود استفاده می کنند.

چرا معمولا برای چاپ کارت شناسایی از پی وی سی استفاده می کنند؟

یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از پی وی سی برای چاپ کارت های شناسایی این است که استفاده از این متریال باعث می شود تا کارت های شناسایی ماندگاری بیشتری داشته باشند و در طول مدت زمان طولانی کیفیت خود را از دست دهند، این متریال نسبت به انواع کاغذها و مقواها مقاوم تر است و همین موضوع نیز باعث محبوبیت آن شده است، یکی دیگر از مزایای استفاده از پی وی سی برای چاپ کارت شناسایی برای شرکت های مختلف این است که بازیافت این متریال به صورت 100 درصد است به همین علت است که شما در صورت شکستن و یا بروز مشکل دیگری می توانید مطمئن باشید که این متریال از بین نمی رود.

آخرین و شاید حتی بتوان گفت مهم ترین مزیت استفاده از کارت شناسایی پی وی سی نیز این است که این متریال به صورت ضد آب است و در صورتی که ناخواسته توسط کارمندان شما این کارت ها با آب تماس برقرار کنند خراب نمی شوند، البته انعطاف پذیری این متریال نیز یک مزیت دیگر استفاده از آن است که از شکستن این کارت ها جلوگیری می کند.

 

چاپ کارت شناسایی

کارت های شناسایی هوشمند و ساده

یکی از مهمترین امکاناتی که استفاده از پی وی سی برای طراحی کارت شناسایی در اختیار شما قرار می دهد این است که شما با استفاده از این متریال می توانید اقدام به ساخت و طراحی کارت های شناسایی هوشمند و یا ساده کنید، کارت های ساده که هیچ امکاناتی را ندارند و دقیقا مانند یک کارت ساده هستند ولی کارت های شناسایی هوشمند اطلاعات بسیار زیادی را درباره کارکنان در اختیار شرکت قرار می دهند که استفاده از این اطلاعات می تواند برای یک شرکت و یا مدیر منابع انسانی فوق العاده مفید باشد،

به عنوان مثال شما می توانید ورود و خروج کارکنان و کارمندان خود را با استفاده از کارت های شناسایی هوشمند بررسی کنید و یا این که خیلی سریع به اطلاعات دیگر آن ها دسترسی داشته باشید و یا حتی میزان کار آن ها را نیز با استفاده از این کارت ها تعیین کنید.

چاپ کارت شناسایی

چاپ کارت شناسایی به صورت دیجیتال

به صورت کلی باید بدانید که برای چاپ کارت شناسایی روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید متناسب با کاربرد مد نظر خود از این روش ها استفاده کنید، یکی از روش های چاپ کارت شناسایی پی وی سی چاپ این کارت ها به صورت دیجیتال است که معمولا زمانی برای شما کاربرد دارد که شما قصد دارید شما قصد دارید تعداد کمی کارت شناسایی پرسنلی را به صورت همزمان چاپ کنید، دلیل این موضوع این است که معمولا کارت هایی که با تعداد پایین چاپ می شوند دارای اطلاعات متغیری هستند
که به همین دلیل تعویض این اطلاعات در زمان چاپ به روش آفست می تواند هزینه زیادی را از لحاظ طراحی برای شما داشته باشد بنابراین بهتر است که از روش دیجیتال برای این کار استفاده کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که خود این روش به صورت شکل مختلف مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که هر یک از آن ها نیز کاربردهای خاص خود را دارا هستند.

چاپ کارت شناسایی

چاپ کارت شناسایی به صورت آفست

روش آفست یکی دیگر از روش هایی است که برای چاپ کارت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا شرکت های بزرگ از این روش برای چاپ کارت های شناسایی کارمندان خود استفاده می کنند چرا که در این روش معمولا  اطلاعات کارت ها تغییر نمی کند و به همین علت است که استفاده از این روش از لحاظ اقتصادی برای شما به صرفه است.

چاپ کارت شناسایی

نکاتی مهم برای چاپ این کارت ها

توجه داشته باشید که طراحی کارت های شناسایی از لحاظ گرافیکی تاثیر بسیار زیادی بر روی چاپ کارت شناسایی می گذارد، در صورتی که خودتان نمی توانید به خوبی این کارت ها را طراحی کنید توصیه ما به شما این است که برای این کار از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید کارت های شناسایی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید و تمامی موارد مورد نیاز را در آن پیاده سازی کنید.

نکته دیگری که درباره چاپ این کارت ها وجود دارد این است که وب سایت های بسیار زیادی هستند که در حال حاضر در زمینه چاپ کارت شناسایی خدمات آنلاین را به شما ارائه می دهند، وب سایت ما یکی از بهترین این وب سایت ها است که به شما توصیه می کنیم حتما از آن دیدن کنید.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:12

چاپ کارت پی وی سی هوشمند

چاپ افست کارت پی وی سی

چاپ افست از انواع خدمات چاپ رایج در ایران است.
به‌ منظور رسیدن به بهترین کیفیت در تیراژ بالا از چاپ افست استفاده می‌شود.
گروه طراحان تیم HIDIKA کارت با ارائه خدمات چاپ پس از طراحی گرافیک، شما را تا حصول نتیجه دلخواه همراهی می‌کند

چاپ افستpvc یکی از پررونق‌ترین نوع خدمات چاپ است.

انواع خدمات چاپ‌ pvc معمول به‌ غیر از چاپ افست شامل :
هلوگرام،چاپ اسکرچ ، امباس (چاپ برجسته )، چاپ بارکد است.

که سفارش‌دهنده براساس شاخصه‌های مختلف یکی و یا چند نوع از خدمات چاپ مورد نظر را در کنار یکدیگر برای عرضه محصول خود در بازار مصرفی انتخاب می‌کند. جنس عامل چاپ شونده، کیفیت، تعداد تیراژ و هزینه‌ از عواملی هستند که در انتخاب نوع خدمات چاپ تأثیرگذار است.هر چقدر تیراژ چاپ افستpvc بالاتر باشد به همان نسبت قیمت چاپ پایینتر خواهد آمد. . خدمات چاپ تنها در این مرحله به اتمام نمی‌رسد، بلکه پس از این مرحله نوبت به خدمات پس از چاپ می‌رسد که شامل انواع روکش، برجسته سازی، طلاکوبی،چاپ بارکد،چاپ qrcode و … است.

در چاپ افست pvc بک گراند طرح (طرح ثابت ) چاپ زده می شود و بعد از آماده سازی چاپ افست نوبت به چاپ اطلاعات متغیر برحسب نیاز مشتری میرسد که شامل چاپ بارکد،چاپ مشخصات فردی ،چاپ کد یا qrcode می شود.

 

چاپ افست کارت PVC

 

 

از دیگر خدمات چاپ می‌توان به چاپ دیجیتال اشاره کرد که برای تعداد پایین تیراژ (زیر 1۰۰۰ عدد) انجام می‌شود.چاپ دیجیتال برای چاپ هایی مورد استفاده قرار میگیرد که اطلاعات هر کارت با کارت دیگر متفاوت باشد مانند کارت های شناسایی pvc که هر کارت پرسنلی با کارت پرسنلی دیگر متفاوت خواهد بود .

در اغلب موارد چاپ دیجیتال ممکن است پشت و روی کارت به طور همزمان اطلاعات متغییر داشته باشد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:05

چاپ کارت پی وی سی هوشمند

چاپ افست کارت پی وی سی

چاپ افست از انواع خدمات چاپ رایج در ایران است.
به‌ منظور رسیدن به بهترین کیفیت در تیراژ بالا از چاپ افست استفاده می‌شود.
گروه طراحان تیم HIDIKA کارت با ارائه خدمات چاپ پس از طراحی گرافیک، شما را تا حصول نتیجه دلخواه همراهی می‌کند

چاپ افستpvc یکی از پررونق‌ترین نوع خدمات چاپ است.

انواع خدمات چاپ‌ pvc معمول به‌ غیر از چاپ افست شامل :
هلوگرام،چاپ اسکرچ ، امباس (چاپ برجسته )، چاپ بارکد است.

که سفارش‌دهنده براساس شاخصه‌های مختلف یکی و یا چند نوع از خدمات چاپ مورد نظر را در کنار یکدیگر برای عرضه محصول خود در بازار مصرفی انتخاب می‌کند. جنس عامل چاپ شونده، کیفیت، تعداد تیراژ و هزینه‌ از عواملی هستند که در انتخاب نوع خدمات چاپ تأثیرگذار است.هر چقدر تیراژ چاپ افستpvc بالاتر باشد به همان نسبت قیمت چاپ پایینتر خواهد آمد. . خدمات چاپ تنها در این مرحله به اتمام نمی‌رسد، بلکه پس از این مرحله نوبت به خدمات پس از چاپ می‌رسد که شامل انواع روکش، برجسته سازی، طلاکوبی،چاپ بارکد،چاپ qrcode و … است.

در چاپ افست pvc بک گراند طرح (طرح ثابت ) چاپ زده می شود و بعد از آماده سازی چاپ افست نوبت به چاپ اطلاعات متغیر برحسب نیاز مشتری میرسد که شامل چاپ بارکد،چاپ مشخصات فردی ،چاپ کد یا qrcode می شود.

 

چاپ افست کارت PVC

 

 

از دیگر خدمات چاپ می‌توان به چاپ دیجیتال اشاره کرد که برای تعداد پایین تیراژ (زیر 1۰۰۰ عدد) انجام می‌شود.چاپ دیجیتال برای چاپ هایی مورد استفاده قرار میگیرد که اطلاعات هر کارت با کارت دیگر متفاوت باشد مانند کارت های شناسایی pvc که هر کارت پرسنلی با کارت پرسنلی دیگر متفاوت خواهد بود .

در اغلب موارد چاپ دیجیتال ممکن است پشت و روی کارت به طور همزمان اطلاعات متغییر داشته باشد

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo...
ما را در سایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش myfargo دنبال می کنید

برچسب : کارت پرینتر فارگو, کارت پرینتر, پرینتر, پرینتر فارگو, کارت پی وی سی, کارت PVC, چاپگر فارگو, نویسنده : داود بختیاری myfargo بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:05